Rozszerzenie klienta mobilnego ConXhub
ConXhub jest wiodącym dostawcą połączonych centrów kontaktowych, umożliwiającym firmom łączenie się z klientami w czasie rzeczywistym, dając im lepsze zrozumienie potrzeb klientów.
Dzięki aplikacji rozszerzenia agenci mogą zarządzać Przychodzące & Wstrzymane połączenia z podłączonego urządzenia, śledząc, gdzie jest każde połączenie, jego aktualny status i datę połączenia.
Łącząc wszystkie kontakty z klientem mobilnym ConXhub, dostępne są wszystkie niezbędne informacje, aby zapewnić, że wszyscy agenci są na bieżąco i informowani o wszelkich zmianach w centrum kontaktowym.
Gdy tylko agent się zaloguje, zostanie powitany komunikatem powitalnym, przegląd wszystkich zawieszonych połączeń, liczbę zawieszonych połączeń i przewidywany czas trwania połączenia.
Po wybraniu połączenia Agent może się wylogować lub powrócić do aplikację, aby odświeżyć, wyczyścić lub odebrać połączenie. Jeśli połączenie jest zawieszone, widżet automatycznie wyświetli stan połączenia.
Aby zamknąć połączenie, agent może kliknąć lewym przyciskiem myszy ikonę widżetu, aby zamknąć widżet, lub samą ikonę widżetu, aby zamknij widżet na stałe.
Jeśli agent się wyloguje, widżet automatycznie odświeży listę połączeń, aby upewnić się, że są świadome wszelkich zmian.
Licznik plakietek wyświetli aktualną liczba zawieszonych połączeń.
Rozszerzenie jest dostępne tylko dla zarejestrowanych użytkowników ConXhub - w celu uzyskania dalszych informacji wyślij e-mail na adres enquiries@conexhub.